ZHODNOCENÍ DRÁHOVÉ SEZONY

26.02.2013 11:19

Mistrovstvím světa v Bělorusku skončila dráhová sezona. Byla to má první zimní dráhová sezona ve které jsem se zúčastnil všech třech světových pohárů v Columbii, Glasgow a Mexiku. Každý svěťák byl pro mě obrovskou zkušeností a myslím, že mě každý závod posouval dál. Všechny světové poháry byl pro mě vlastně vrcholem sezony, protože konkurence v kategorii elite a ještě k tomu na světovém poháru je pro mě v mích 19ti letech pořád někde jinde. Proto bylo opravdu důležité se na každý světový pohár maximálně připravit a vyladit formu.  To se myslím povedlo a na každý světový pohár jsem byl velmi dobře připraven, nicméně někdy chyběly zkušenosti, někdy štěstí, ale někdy taky výkon. Přesto se mi podařilo v mé první sezoně vybojovat bronzovou medaili na SP v Mexiku, což je asi největší úspěch mé kariéry. Poslední a zároveň největší akcí bylo Mistrovství světa v Bělorusku, které mě bohužel vůbec nesedlo a výsledné 16.místo je velkým zklamáním. V poslední řadě nemohu zapomenout na MČR na dráze, kde jsem získal titul ve stíhacím závodě družsten a omniu.

 

Celkově sezonu hodnotím velmi kladně. Zaznamenal jsem hodně nečekaných úspěchů, ale i nějaké neúspěchy, ze kterých je třeba se poučit a snažit se je eliminovat do dalších let.

 

SP Columbie - 10.místo (omnium)

SP Glasgow - 13.místo (omnium)

SP Mexiko - 3.místo (omnium)

MS Bělorusko - 16.místo (omnium)

MČR DRÁHA - 1.místo (omnium)    

                     - 1.místo (stíhací závod družstev)