MISTROVSTVÍ SVĚTA ELITE - MINSK

20.02.2013 17:05

Od 20.2. do 24.2. se zúčastním Mistrovství světa v Bělorusku. Do dění šampionátu jsme odcestovali již 18.února. Místní počasí nás nepřekvapilo, ale stejně je to velká změna po 3 týdnech na Mallorce, kde jsme se připravovali jak na dráze, tak na silnici. Ihned po příletu nás čekalo lehké projetí na místní nové a moderní dráze. Další den, tedy 19.února jsme měli na programu již rozjetí před závodem družstev na 4km , který pojedeme ve složení (Roman Furst, Ondřej Rybín, Ondřej Vendolský, František Sisr). 

 

Nastal den D, závod na který jsme se připravovali celou zimní sezonu a závod který je pro nás prioritou pro nadcházející Olympijské hry v Rio de Janeiru. Stíhací závod družstev na 4km jsme rozjeli velice slibně a první 2 kilometry se nám dařilo držet vysoké tempo, nicméně od druhé poloviny jsme pokračovali už jen ve 3 závodnícíh a to je v družstvech konečná. Výsledný čas 4:11,549 a 11. místo je pro nás zklamáním, ale v pokračujeme v pilné práci......

 

Po nevydařeném závodu družstev jsem si chtěl spravit chuť v olympijské disciplíně omniu. Závod jsem výborně rozjel letmým kolem. Časem 13,445 jsem obsadil 8.místo. V následující disciplíně bodovačce jsem bohužel naprosto vyhořel, závod jsem nedokončil a tím pro mě naděje  na celkové dobré umístění skončila. V následujících disciplínách jsem ještě byl 8. ve vylučovacím závodem a 8. v pevném kilometru, nicméně špatnými výsledky v poli poražených ve scratchi a stíhacím závodě jsem se opět propadl. V celkovém pořadí jsem obsadil 16.místo, které určitě není podle mích očekávání.

Videa ze světového šampinátu můžete shlédnou zde.