DRUHÁ ČÁST SEZONY

15.08.2013 12:26

Po Mistrovství Evropy do 23 let a šestidenních dráhových závodech v italské Fiorenzuole jsem si dopřál desetidenní volno, ve kterém jsem chtěl především zregenrovat a nabrat síly po dlouhé sezoně. V současné době již pomalu najíždím první kilometry v základní vytrvalosti, tak abych vybudoval potřebný základ pro další intenzivní přípravu. V tomto období jsem začal také chodit do posilovny. 

Moje příprava je směřována k velkému etapovému závodu Tour of China, což je závod doslova okolo celé Číny a bude pro mě určitě obrovskou zkušeností. Po Tour of China bude moje příprava gradovat na světový pohár v Manchesteru. Poté mě bude čekat ještě jeden světový pohár v Mexiku a následně finální příprava na MS v Columbii, která bude probíhat v Jižní Americe, nebo na Mallorce.