ME U23 - OMNIUM

14.07.2013 09:59

Po úspěšném stíhacím závodě družstev jsem se zúčastnil také olympijského omnia, ve kterém jsem měl minimálně medailové ambice. Závod jsem rozjel víc než dobře a to prvním místem na letmém kole v čase 13,4. V dalších dvou disciplínách prvního dne se mi už ale moc nevedlo. Nejhorší to bylo v bodovacím závodě, kde jsem obsadil až 13. místo a moje šance na medailové umístění se hodně zmenšili. Šance na záchranu byla ještě ve vylučovacím závodě, ale ten se mi po dlouhé době podařilo pokazit a 7. místo bylo v danou chvíli jen další ztrátou na nejlepší závodníky.

 

Druhý den omnia jsem věděl, že musím zlepšit svoje výkony, abych alepoň čestně dokončil tento závod. Hned ve stíhačce jednotlivců jsem zaznamenal docela slušný časem 4:35,1 dále jsem pokračoval ve scratchi, kde jsem chtěl jet hlavně aktivně a pokust se o kolo náskoku. Podařilo se mi dostat do několika slibných úniků, ale žádný z nich nevyšel. Bohužel 4 kola do cíle se od hlavního pole oddělila trojice závodníků a tak "balík" spurotval už jen o čtvrté místo. Zde jsem si vedl velice dobře a spurt skupiny jsem vyhrál. Celkově z toho bylo tedy čtvrté místo. Poslední disciplínou byl 1km s pevným startem. Tuto disciplínu jsem časem 1:03,6 bezpečně vyhrál, ale na lepší jak šesté místo celkově to už nestačilo.